رقابت های دو و میدانی استقامت قهرمانی کشور در مراغه برگزار شد

رقابت های دو و میدانی استقامت قهرمانی کشور در مراغه برگزار شد

مراغه- ایرنا- نخستین دوره رقابت های دو و میدانی فوق استقامت جایزه بزرگ قهرمانی کشور با عنوان 'جام رصدخانه مراغه' با حضور بیش از 300 ورزشکار در سه رده سنی برگزار شد.

 

 

معاون امور ورزشی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی روز جمعه در آیین اختامیه این رقابت ها در سالن 2 هزار نفری مراغه افزود: برگزاری و میزبانی از مسابقه های ملی و بین المللی در رشته های مختلف ورزشی در شهرستان های مختلف از رویکردهای اداره کل ورزش و جوانان این استان است.
حبیب ستوده نژاد افزود: برگزاری مسابقه های جایزه بزرگ دو و میدانی قهرمانی کشور با توجه به ظرفیت های بالای ورزشی مراغه در رشته های مختلف به همت هیئت دو و میدانی انجام شد.
وی ادامه داد: با توجه به استقبال مناسب ورزشکاران و قهرمانان رشته دو و میدانی و میزبانی در خور تقدیر مراغه در برگزاری این رقابت هاٰ امیدواریم مسابقه های جایزه بزرگ قهرمانی کشور (جام رصدخانه مراغه) در تقویم ورزشی ثبت شده و شاهد برگزاری هرساله این رویداد ورزشی در این خطه باشیم.
به گزارش ایرنا، در این آیین از نفرات برتر این رقابت ها در سه رده سنی نونهالان، بزرگسالان و پیشکسوتان با اهدای جوایز و لوح افتخار تجلیل شد.
در رده سنی نونهالان، به ترتیب سالار رزمپوش و سهیل بهنامی هر دو از مراغه و میلاد مصطفی پور از پیرانشهر به مقام های اول تا سوم این رده سنی دست یافتند.
در رده سنی بزرگسالان که در مسیر 25 کیلومتری برگزار شده بود؛ محمد جعفر مرادی ملی پوش المپیکی کشورمان از تهران به مقام قهرمانی دست یافت و طاها غفاری از کردستان و صابر چرخی از بستان آباد مقام های دوم و سوم این رده را کسب کردند.
در رده سنی پیشکسوتان نیز به ترتیب داود حسین زادگان از تهران، احمد بیرانوند از لرستان و مهدی پژمان از بستان آباد به مقام های اول تا سوم دست یافتند.
در این آیین همچنین از روح الله گلستانی جم پیشکسوت دو و میدانی و حسن شیرقوی ملی پوش دو ماراتن و استقامت کشورمان با اهدای لوح تجلیل شد.
رقابت های دو و میدانی فوق استقامت مسابقات جایزه بزرگ قهرمانی کشور با عنوان 'جام رصدخانه مراغه' به مناسبت روز شهدا بیستم اسفند سال جاری به میزبانی مراغه و با حضور بیش از 300 ورزشکار از سراسر کشور در سه رده سنی نونهالان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 22 اسفند 1395برچسب:, | 10:50 | نويسنده : شهروند مراغه ای |